12عادت کارمندان موفق


سلام هوماني هاي عزيز در اين مقاله به 12عادت کارمندان موفق ميپردازيم.


چه کساني که موفق ترين افراد در آنجا هستند - افرادي که تبليغات ، ظهور و فرصت هايي را دارند که به ظاهر به آنها دست داده اند - مي دانند که همه افراد ديگر اينگونه نيستند؟ معلوم است ، کمي ما به متخصصان شغلي خود رجوع کرديم تا راهنماي کاملي در مورد چگونگي دستيابي به بهترين کارها به زندگي خود داشته باشند. خبر خوب؟ هر يک از اين عادتها کاري است که مي توانيد امروز انجام دهيد.


1. آنها در مورد مهارتهاي لازم براي کار بعدي فکر مي کنند همه ما (خوب ، بيشتر ما) سعي داريم در مهارتهاي موجود در توضيحات شغلي ما بسيار جذاب باشيم ، اما موفق ترين افراد نيز بر روي آنچه بايد بدانند براي موفقيت در مشاغل بعدي خود متمرکز مي شوند. هنوز مطمئن شويد که چه مهارت شما بايد در حال توسعه است؟ اتمام راهنمايي متخصص حرفه لورا Katen براي حد عالي رساندن در دقيقا همان چيزي است بعدي برسد.


2. آنها در جلسات صحبت مي کنند به خصوص اگر در يک جلسه بزرگ قرار داريد ، که از افراد فرهيخته در آنجا مرعوب شده ايد ، يا چيزهاي زيادي راجع به آن نمي دانيد ، مي توانيد سفت و سخت گوش کنيد. اما افرادي که جلوتر هستند منتظر اجازه يا دعوت براي صحبت نيستند. آنها اطمينان مي دهند که همه افراد در اتاق مي دانند که چيزي براي مشارکت دارند. حتي اگر پيشنهادي نداريد؟ جو ميلر ، مربي رهبري مي گويد: "صحبت کردن براي دفاع از ديدگاه همکار يا پرسيدن يک سؤال خوب فکر شده مي تواند تا همين حد پيش برود."


3. آنها براي کاري که مي خواهند لباس مي پوشند شما آن را هزار بار شنيده ايد ، اما به طور مداوم صادق است. افرادي که در محل کار جلوتر مي روند ، به افراد بالاي سر خود نگاه مي کنند و نه تنها از لباس هايي که مي پوشند ، تقليد مي کنند ، بلکه شيوه هايي که خود را در دفتر ارائه مي دهند ، با ديگران تعامل دارند و به کارشان نزديک مي شوند.


4- آنها با فرزانگان بالاتر آشنا مي شوند اگر رئيس رئيس شما نمي داند شما چه کسي هستيد ، ارتقاء بسيار دشوار است ، بنابراين اين نکته را براي آشنايي با پله هاي بالاتر در بخش خود ايجاد کنيد. نکاتي را که سارا مک کورد براي صحبت کردن با رئيس خود به روشي صحيح داريد ، بررسي کنيد.


5- آنها مي دانند که چگونه با آن افراد بالاتر ارتباط برقرار کنند اگر تا به حال در يک جلسه در سطح اجرايي بوده ايد ، مي دانيد که معتادان c کمي متفاوت از بقيه ما ارتباط برقرار مي کنند. بنابراين ، اگر مي خواهيد روزي در آنجا بسازيد ، يادگيري چگونگي صحبت کردن مهم است. مربي شغلي Lea McLeod براي شروع کار چند نکته را ارائه مي دهد.


6. آنها وقتي مدير آسانسور در آسانسور گرفتار مي شوند ، وحشت نمي کنند درعوض ، آنها از بيشترين فرصت استفاده مي کنند. خبر خوب؟ ما سه شروع کننده مکالمه داريم ، بنابراين شما هميشه آماده خواهيد بود.


7. آنها اتهام مي گيرند بيشتر مردم وقتي با چالش در محل کار ، مشکل در پروژه و يا روحيه کم تيمي روبرو مي شوند ، مي گويند و مي گويند: "خوب ، کار زيادي در مورد آن ندارم." از طرف ديگر موفق ترين افراد اقدام مي کنند.


8- آنها به دنبال فرصتهاي رهبري هستند اين که آيا هدايت يک تيم پروژه ، داوطلب شدن براي مربيگري يک کارمند خردسال يا پيشنهاد خود براي آموزش کارآموزان جديد ارائه مي شود ، افرادي که مي خواهند (و انجام دهند!) ارتقا پيدا کنند ، منتظر فرصتهاي رهبري نيستند. آنها به اطراف خود نگاه مي کنند ، مي بينند که يک رهبر کجا لازم است و به درون آن مي پرند.


9. آنها متحدان خود را در سراسر سازمان مي سازند بيشتر مردم براي تحت تأثير قرار دادن روساي خود سخت تلاش مي کنند. موفق ترين افراد سخت تلاش مي کنند تا همه را تحت تأثير قرار دهند ، از منشي اتاق پذيرش و پذيرش گرفته تا همسالان و مافوق خود - زيرا آنها مي دانند بدون تيمي از طرف آنها هيچ چيز نيست.


10. آنها توجه کامل خود را به مردم مي دهند مک لود توضيح مي دهد: "گوش دادن يکي از مهارت هاي برتر است که کارفرمايان به دنبال کارمندان بالقوه و فعلي هستند و با توانايي ادراک شده براي رهبري ارتباط دارد." توجه افراد را به صورت غيرقابل توجه جلب مي کند ، به آنها کمک مي کند تا احساس انگيزه و انرژي کنند و نشان دادن اينکه به فکر و عقايد آنها اهميت مي دهيد قدرتمندتر از آن است که بدانيد.


11. آنها حرفه اي مي مانند آيا مي خواهيد يک مدير که مهلت هاي خود را از دست داده ، پاسخ به ايميل ها و شايعات مربوط به ساير کارمندان را فراموش کند؟ البته نه - بنابراين اگر مي خواهيد پيش برويد ، ديگر نبايد اين رفتارها را به نمايش بگذاريد.


12. آنها به موقع ظاهر مي شوند نه فقط به اين دليل که اين کار خوبي است ، بلکه به اين دليل که آنها مي توانند يک صندلي در ميز اتاق کنفرانس بدست آورند ، نه کسي که در پشت اتاق پيچيده است.


مقاله ي چگونه به يک کارمند موفق تبديل شويم؟ را در هومان بخوانيد.


هوماني هاي عزيز اميدوارم مطالب اين مقاله براي شما مفيد باشد.


منبع 


hoomaan.org

روشهاي مفيدي براي تقويت سيستم ايمني بدن

12عادت کارمندان موفق

تعريف خلاقيت و نوآوري

5 راه براي حفظ ذهنيت مثبت

مي ,، ,افراد ,يک ,موفق ,شوند ,مي کنند ,مي شوند ,که مي ,ترين افراد ,موفق ترين

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حامد امیری وکیل پایه یک دادگستری داستان و شعر fnskhial bazpass خوشا مرغی وبلاگ نمایندگی پرستار industrialboiler Ira's game pahneyekavirc